دست نوشته های یک انسان + مطالب جالب و سرگرم کننده

لطفا منو از نظرات خوبتون محروم نکنید

دست نوشته های یک انسان + مطالب جالب و سرگرم کننده

لطفا منو از نظرات خوبتون محروم نکنید

دل من

شده افسرده دلم چند روزی
کس نداند که چه باشد سببش
کس نداند چه گذرد در دل من
دل من؟!!! راستی چه مانده باقی از دل من
دل من دیگر دل نیست
آن دلی که ندارد دل دار تهی ست
تهی از عشق و تهی از سبزی
تهی از عاشقی و سر مستی
دل من , دل دیوانه من
دل من , دل ویرانه من
از فراغش شده دیوانه
ور نه او بود کنارش نبود ویرانه
هر چه گویم هر چه کوشم نشود این دل درمان
مگر آن درمان گر دل قصد کند درمان دل بی درمان

88/8/30

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:51 ب.ظ http://lovestory68.blogsky.com

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
وبلاگ قشنگی دارید دستتون درد نکنه
میخواستم اگه زحمتی نیست به کلبه ویرانه من هم سری بزنید و از نظرات خوبت منو محروم نکنی و در سورت تمایل تبادل لینک کنیم
با تشکر

سلام
بله دوست عزیز موافقم

نیما سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ق.ظ http://lovestory68.blogsky.com

با سلام دوباره
ممنون از اینکه به من سر زدید شما هم میتونید منو با اسم انتظار.....!!
لینک کنید دوباره تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد