دست نوشته های یک انسان + مطالب جالب و سرگرم کننده

لطفا منو از نظرات خوبتون محروم نکنید

دست نوشته های یک انسان + مطالب جالب و سرگرم کننده

لطفا منو از نظرات خوبتون محروم نکنید

چاره



می توانم بنویسم که دلم خسته است
دلم افسرده و پایم بسته است
روزها با غم تو حال دگر دارم من
اندر آن ظلمت شب همچو ابری گریانم
عشق تو بسته پایم ، دستم
ندارم چاره جز بودن در بندت که بر دستم
بسته ای و رفته ای و مانده ام تنها
در این دنیا ، در این دنیا
که بودن را نیست هیچ فایده
بی تو ، تو که هستی تمامی امید
بودن بی تو می کند مرا نا امید
چه کنم که ندارم چاره
که کنم این درد را چاره
چاره اش تویی ، تو
ای همه درد ها را چاره

1/3/1387

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن فقیه جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ http://adabiatnews.blogsky.com/

سلام وبلاگ خوبی داری نظرت درباره تبادل لینک چیه ؟

سلام موافقم

حسن فقیه شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ http://adabiatnews.blogsky.com/

سلام وبلاگ شما لینک شد . من رو به نام ادبیات و شعر لینک کنید . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد