دست نوشته های یک انسان + مطالب جالب و سرگرم کننده

لطفا منو از نظرات خوبتون محروم نکنید

دست نوشته های یک انسان + مطالب جالب و سرگرم کننده

لطفا منو از نظرات خوبتون محروم نکنید

سه دختربچه اعجوبه

بچه ها شخصیت جالب و عجیبی دارند، به نوعی که گاهی اوقات حرکات عجیب و غریب از خود نشان می دهند که باورش برای خیلی ها مشکل است، گاهی اوقات آنان با وجود سن کم، دست به کارهای خارق العاده ای می زنند که باعث تعجب میشود و انسان را تا مرحله حیرت پیش می برد درست مثل 3 بچه ای که ما از آنان به عنوان اعجوبه یاد می کنیم، لطفا مطلب زیر را بخوانید.



«کلئوپاترا استراتان»، خواننده سه ساله
کلئوپاترا در اکتبر 2002 در مولداوی به دنیا آمد. پدر او نیز یک خواننده است. کلئوپاترا کوچکترین خواننده پردرآمد دنیا به حساب می آید. او در سال 2006 آلبوم «در 3 سالگی» را روانه بازار کرد و رکورد فروش آلبوم های موسیقی دنیا را شکست. او برای هر آهنگ خود هزار یورو می گیرد.

 





«آلیتا آندره» نقاش دو ساله
آلیتا دو ساله است ولی نقاشی را پیش از این آغاز نموده است. وقتی «مارک جمیسون» رئیس گالری نقاشی ملبورن استرالیا نقاشی های این هنرمند را دید آنقدر از آن خوشش آمد که تصمیم گرفت آنها را در یک نمایشگاه به نمایش بگذارد. این نمایشگاه با استقبال گرم تماشاچیان مواجه شد و همه میخواستند خالق آن آثار را ببینند در آن زمان بود که جمیسون تازه متوجه شد نقاش اصلی آن تابلوها دختر 22 ماهه هنرمند یعنی «آلیتا آندره» است.






«الینا اسمیت» مشاور رادیویی 7 ساله
ایستگاه رادیویی شهر الینا زمانی به او به عنوان مشاور یا سنگ صبور یک شغل داد که او به رادیو زنگ زد و در پاسخ به زن شنونده ای که از کار بیکار و افسرده شده بود، گفت: «عزیزم فقط باید با دوستانت به ورزش بولینگ بروی و روزی یک لیوان شیر بنوشی.» توصیه الینا آنقدر برای شنوندگان جالب بود که این ایستگاه رادیویی هفته ای یک ساعت او را به عنوان سنگ صبور به استودیو دعوت می کرد. الینا مشاوره های مختلفی به شنوندگان میدهد و مشکلات بسیاری از به هم خوردن نامزدی تا از بین بردن بوی بد عرق را پاسخ میدهد. وقتی یک شنونده برای او نوشت که چطور شوهر پیدا کند؟ الینا پاسخ داد: «به خودت برس ولی زیاد آرایش نکن.» و وقتی شنونده دیگری پرسید چه کار کند تا نامزدش به سوی او بازگردد، گفت: «این مرد ارزش دلشکسته شدن ندارد. زندگی آنقدر کوتاه است که نباید به خاطر یک مرد آن را خراب کرد.»



نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ب.ظ

جالب بود خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد